Tuesday, February 22, 2011

EEEEEUUUWWWWW. MACAM BUDAK KECIK LAAA.

lantak pi la korang nak cakap aku macam budak kecik ke, baby baru lahir ke, tak sedar diri dah tua ke. ada aku kisah. janji aku tak ambil duit korang atau menyusahkan hidup korang. hahahaha. itu lah tanggapan orang yang melihat kitorang main benda alah ni. sebenarnya mereka jeles sebab tak dapat join atau malu nak join. kah kah kah. haaaaaaa. kan korang dah rugi sebab tak enjoy macam kitorang. tak kuasa aku nak layan korang. sebab aku teringin plak nak maen bubbles ni, so, apa yang nak dimalukan. aku bukan bertelanjang bulat atau muka aku comot kena coklat. tapi aku cuma nak main bubbles bulat-bulat dan aku rasakan ianya sangat hebat.


so, lets enjoy my bubbles.


eeeeeee. banyaknya bubbles. seronoknya dikelilingi bubbles.


aku nak kiss bubble.


punya lah besar bubble tu penuh satu muka aku.


huuuuuuuuuuuuu. pecah di muka.


hanim teruja sangatttt.


i wanna fly away like those bubbles. lalalalala



beria aku ngan noli tiup bubbles tu. hahaha



hanim tiup.


aku plak tiup.



kesian layang-layang diketepikan.
bubbles>kite


seronokkkkkkk sangatttttttt



p/s: lepas ni nak main apa plak ea?







4 comments:

Nekmo said...

arrgghh!!!!!!!love bubble so much!!!

Unknown said...

wawawawwawa...kanak-kanak riang bermain mengejar bebuih-buihan... haha...hepi giler aku tgk muke ko....

nih yg jeles nih...nak join gak!

cimöt said...

@✿nenek moden✿
bubbles love u so much too..

cimöt said...

@Cik Jari
berjaya aku membuat ekspresi diri bikin kau iri hati..hihihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...