Tuesday, February 15, 2011

ORANG CAKAP MUKA MEREKA IRAS AKU. TANG MANA AKU PON TAK TAHU.


LATT DZUKHAIRY B LATT ZAIFIZZEIN
NUR IRDEENA BT JIMY ASMARA HARAHAP
MUHAMMAD HAZIQ B AZZURAINI
IAN DHANI HARAHAP B JIMY ASMARA HARAHAP

nama abah aku Kamarudin untuk pengetahuan kalian ye. see! nama abah-abah depa semua dah membuktikan depa semua bukan adik aku. even adik tiri pon bukan ye! sah! memang sah! tapi depa ni anak keponakan aku. anak-anak abang dan akak aku la. empat orang semuanya. macam-macam kerenah la depa ni. depa semua panggil aku MAATEH.

tetibe aku teringat zaman hingusan first time dapat anak buah. hahaha. masing-masing dah ada reka gelaran apa anak buah nak panggil nanti. aku dan adek aku plak tak tahu haram jadah pekebende tu semua. then, akak ngan abang aku la yang assign gelaran yang terSESUAI sekali untuk kitorang dua orang. hahahaha. maka aku dianugerahkan dengan gelaran MAATEH dan adek aku CIKSU. memang sesuai laaa weyhh. aku pon tak tahu tang mana. kah kah.

siapa tak ada anak buah lagi sila angkat tangan? oh! maafkan saya. saya tak tahu. huhuhuhu. takpe2. korang nak share ngan aku pon boleh. kalau lelaki kena jadi PAK TEH dulu laa. kih kih. means? arghhhhhhhh. tak perlu kot aku nak explain panjang berjela. serius aku cakap seronok ada anak buah bebanyak ni. wahai akak and abang aku ni, bila nak tambah stok lagi? kah kah kah. ok! cepat suruh abang and akak korang kawen and dapat anak cepat2 kalau nak join aku.

ok2! aku bukan nak merepek pasal tu sebenarnya. tapi aku nak habaq banyak orang cakap muka depa semua macam muka aku. ada yang siap tanya ni adik aku ke? oh no! adek aku ade seketul aje ok! btw, sama tang mana weyh? sila beritahu kat aku! ini ha aku sajikan dengan galeria gambor-gambor aku ngan depa semua.



maateh ngan ayee


ayee tiru maateh


ayee ngan maateh mengong!!

ayee ngan deena dua-dua abang and kak long. hihihi

abang long ngan haziq.

abang long ngan adek dani.

maateh ngan deena nak pi join battle satgi. ayohhhhhhhh.


we both love red yawwwww..


she won't miss any pictures with me. because she want my camera.
so naughty this girl.


see! she won't miss again!

dah nak sama tinggi dah ayee ngan maateh dye.
haishhhhhh. tak boleh jadi ni.

anak maateh yang paling bongsu buat masa ni.


sampai tertido anak maateh ni..

buai maateh laju-laju.

jadi aje si budak haziq ni kalo ajak posing.

tak padan kecik budak yang tengah tu. muka otai nak mampos.
otai dusun kampung pisang tu.



haaaaaa. yang ni baru lah betoi-betoi adek beradik aku.
semua specky and semua dok pakat tiru pakai spek mata sepesen ngan aku.
hahahahaha.




p/s: baru je jumpe depa semua cuti ritu.
tapi guaa rindu seh sama anak-anak terchenta tu.


9 comments:

Mrs Nurul said...

adoi tergeletek ketiak aku tgk gamba ko haha

Mrs Nurul said...

adoi tergeletek ketiak aku tgk gamba ko haha

MamaErra said...

note to gambor last tu... spek akak je laen dari yg laen... so x tiru adik ek? ngeh ngeh!

cimöt said...

@░♥si lampu neon♥░
asal plak weyhhhh??

cimöt said...

@MamaErra
ok2!! u r the unique one ok!!

jules said...

akak tu unique..n dia nk ckp yg dia xleh pakai spek mcm adik sbb...? hanya akak tu yg tau...huhuhu

MamaErra said...

x pe... with the latest product developmment, nanti2 akak dah leh wat spek cam adik... ngeee... tungguuuu!

cimöt said...

@Julie Suhana
perghhhhhhhh..nk ckp bulu mata dye lentik melentik giler la tuuu..lalalala

cimöt said...

@MamaErra
yeahhhhh..welkam genggg~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...