Sunday, February 6, 2011

CUTI-CUTI CARIK DURIAN

mengalahkan orang cina plak aku cuti. memang aku cuti sakan la. terus senyap hilangkan diri bertapa di pergunungan bantal seEVEREST ditemani selimut gebu-gebu. hahaha. puas hati la weyh. walau bagaimanapun masih ada aktiviti bermanfaat yang tidak dapat ditinggalkan setiap kali cuti. kali ni cuti aku agak lain sikit. aku pergi kutip dan makan durian sampai boring! serius memang melantak durian tak hengat! tapi satu benda tak lengkap sebab pulut kukus takde. haishhhhhh. kalo tak memang lagi mahsyuk! feveret aku lah tu makan durian pekena sama dengan pulut kukus bersantan. yummmmmmmmm.


durian kecil molek ni memang sedap. tak padan kecil.
'kecil-kecil durian' bukan 'kecil-kecil cili padi'

kaler baju pon nak ikut matching dengan durian juga.

ni maskot durian aku.
"baek punyer" dia dok slaloo habaq mai kat kitorang.hahahaha.



p/s: ape cerita cuti korang??




12 comments:

rohaadam said...

urmm..sedapnya durian!

NurLailatul said...

wow..bestnya durian!

Zyash said...

Adek...mulOt cOmOt 2...lap cikit...hehe

*cimOt* said...

@rohaadam
sedap tak terkata akak oiiii...

*cimOt* said...

@NurLailatul
besh bangat dongggg..

*cimOt* said...

@Zyash
hahahaha..dia menghayati keenakan durian sampai comot2!!

saya_arief said...

nak durian...
:D

naz said...

weyyyy cimot tak ajakkkkk.

*cimOt* said...

@saya_arief
nak? nak? nak?
amek la sendiri~~~

*cimOt* said...

@naz
takut orang tu tak sudi je...hmmmm

alexa yussida said...

skrg musim durian eh wak?wahh nyum nyum..tgk pic je la..huhu

*cimOt* said...

@alexa yussida
waaaahh..nampaknya mmg banyak geng durian ni..
tempat saye mmg tengah musim..tempat lain tak tahu laaa plak..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...