Monday, September 20, 2010

KO NAK TAK?


kawan aku tanya,"ko nak jadi kaya tak?"
aku jawab,"nak, tapi tak nak sangat.takut kena bunuh,"

MACAM MANA NAK JADI KAYA??
  • carik la orang kaya dan kawen ngan iye..
  • makan roti seri kaya banyak2.kurangkan makan yang inti kacang merah or kelapa or segala bagai tu..
  • bile dapat anak lbubuh nama Muhammad Kaya bagi lelaki dan Nur Kaya@Kayalah bagi perempuan..mudah-mudahan dapat tempiasnye..
  • kalo dah xdak harapan, buat2 gaya kaya sudalah..macam mana?tu tak bley habaq la..



p/s: aq nak kaye sikit-sikit jadi rumah..
sikit-sikit jadi kereta..
xmao la sikit-sikit jadi bukit..



17 comments:

naz said...

saya pula mahu jadi kaya tanpa orang tahu. tade lah kena bunuuh haha

oranglidi said...

nak kaya cpat dan best, kena wat bisnes wooo..

*cimOt* said...

naz: xkemana mao sembunyi..nti aq crik ko smpei dpt..ngeh ngeh

*cimOt* said...

oranglidi: ko buat bisnes..aq nak jd bisnes partner ko bley?

oranglidi said...

boleh3!! Bisnes jual pasu bunga

*cimOt* said...

set!!!

echah mashuri said...

duit jutaaa jutaaaaa

*cimOt* said...

berjuta-juta lemon...

GRuNGe said...

Sikit-sikit jadi rumah? Sikit-sikit jadi kereta? Kalau banyak-banyak jadi bangalow dan Ferrari.

caliph shuriken said...

nk jadi org kaya yg low profile, hukk...

cemomoi said...

napa la dah makan kaya tak mboh gak kaya

Nabiel said...

anda di TAG!!
http://senseiabil.blogspot.com/2010/09/dunia-dayat-domain-giveway.htm

*cimOt* said...

grunge: lagu tuh kena banting tulang semua kerat..=)

*cimOt* said...

caliph: good boy~~

*cimOt* said...

cemomoi: hmmmmm..mesti ade something ni...

green said...

org kaya = org yg langsung xda hutang.

*cimOt* said...

green: bebas cukai~~~hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...