Tuesday, September 14, 2010

AYOR @ AYER @ AYAQ


kat rumah orang tuh kasi ayor merah.kat rumah sebelah ayor kuning.kat rumah depan ayor itam.kat rumah tepi kasi ayor ferfel.macam2 kaler ayor ader time raye ni.mesra alam la kirenyer.tapi jenuh jugak pundi kencing ni menampung kuantiti ayor yang sememangnya tiada pasang surut.fuhhhhhh.tapi tengah sedap aku gogok ayor tu tetibe teringat kat satu dialog dalam novel nih membuat aku tergelak terseyum kambeng sorang2.hihihihi.

"Awak tak minum ke?" si A bertanya.

"Tadi saya buat air 1 jag besar. Yang saya hidang cuma 2 gelas, lebihnya saya minum sendiri," si B memberitahu.

"Tentu air kencing awak banyak nanti kan?hihihihi," si A berkata dengan selambanya sambil tergelak terbahak-bahak.

"......." si B terpinga-pinga.

"Mengapa? Saya salah cakap ye?" si A bertanya pelik.


hahahahaha.
mule2 aku baca cam sengal jer lawak bodoh dia pi umah orang dok cakap lagu tu.tapi bile pikir balik memang ada logiknya.



p/s: huishhhh..memang sedap..
tapi semua tu air potong kaki
..

8 comments:

GRuNGe said...

Air bebanyak kaler. tapi memang betul la, asal orang datang, buat air satu jag, tapi datang 2 orang. Sapa nak minum yang belen-belen tu. PAstu, yang datang pun ada yang tak minum ayor. Last-last, asik g toilet je la kije.

*cimOt* said...

betoi2 (sambil angguk2 dgn gaye upin ipin)..hahaha..berat ayor jela badan niha..cam belon ayor..

LUMUT said...

apa maksud air potong kaki....??
hehe....


byk gile kaler air raya...
same mcm bju gak kan..=p

*cimOt* said...

air potong kaki maksudnya air yg boleh membuatkan si pengidap kencing manis kena potong kaki..simply said air tu manis bebenor..

yupp warna warni ari raye..

naz said...

hahaha bahaya musim raya ni memang nahas

conTIANG said...

+ayainggg..
so jgn kate air murah yg pling xbgus/ xde standard r knon..
AIR masak@suam pling bgus..and jgn2 malu klu nk order wokeh..hehe

hamzah ian said...

seyes tak cukup. jadah ape la dtg umah gua ramai2.. hahahaha

*cimOt* said...

naz: be careful!!

conTIANG: minom air suam byk utk awet muda ye!

hamzah: antooo ayor nih..=P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...