Thursday, January 26, 2012

Mahabbah Visit (MAVIS) to Sabah: INTRO


serba salah pula aku dibuatnya. kalian benar-benar buat aku serba tak kena. semua gara-gara ku katakan dengan indah. alahaiiiii. ramai pula yang salah sangka sepemergian aku ke Sabah minggu lepas bukanlah atas tiket percutian, holiday, vacation or what so ever.

actually semuanya bermula dek lamaran dari seorang kakak senior, Kak Shafi. orang kata rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari. so, aku memang tak menolak rezeki yang diberi dan setelah direstui aku mempersetujui pelawaan kak Shafi tu. dan akhirnya aku pon join laaa program MAVIS ni; collaboration program between Mahallah Ruqayyah and Mahallah Ali.

ya, dalam pada masa yang sama aku dapat laaa juga feeling ala-ala melancong oversea gitu. but trip to Sabah ni more kepada process of learning for me as i am still and very new in this kind of program. by the way, brothers and sisters yang banyak membantu benar-benar mengajar aku. mereka tidak lokek untuk berkongsi ilmu dan pengalaman. dan benarlah pengalaman itu tidak boleh dibeli

seems this entry gonna be continued part by part as a lot of stories to be told. tak cukup kalau nak cerita dalam satu post entry je. jeng jeng jeng.




bersambung.....




p/s: kenapa Sabah di bawah bayu ekk?


3 comments:

ankeljonni said...

sambil menyelam minum air...
kira dpt berholiday gak la tu kan...
huhuhuhu

aiEz said...

pengalaman tu yang penting,dekat tempat orang dan suasana tu...^^

Farah Serabai said...

cowei x dapat jumper awak kawan ku di sabah aritu....cowei sgt....tp chantek kan sabah~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...