Saturday, January 7, 2012

chicken chop cafe ASIAH terbaekkk!!

berbaloi-baloi sangat dengan harga dia hanya RM5.50 je.

  1. bahagian drumstick boneless
  2. grilled chicken not like nugget covered by breadcrumbs only
  3. fine texture of coleslaw
  4. pure black pepper sauce
  5. very very nice of french fries

oooooo yummmmmy!
sehingga menjilat pinggan.




p/s: alahaiiiii. lapar laaa plak perut ni.


24 comments:

Nabiel said...

dkt mne nie weh?dapnye!huhu

aiEz said...

pergh,kat mana tu?memang terbaiklah,lapar ni...

Abang Jonni said...

mmmmmmmm.... nak!! nak!! nak!!
huhuhuhu...

khairul said...

sedapnya

Paradise Gal said...

baik punye promote asiah.. haha. tak penah nmpk pon. akak pon duk asiah. :P

ubaidillah zulkefli said...

try post kat mesir sket .. :p

syahirooAhmad said...

kedai Asiah ni kat mana? selama ini yang saya tahu chiken chop paling mrah kat kampung baru.. RM6.50... tapi yang ni lagi murah. wahhh.. harap kat selangor..

Aien Not Alien said...

wahhh..bukan senang nak dapat harga yang cenggitu berbaloinya...

hamzah ian said...

bungkus untuk aku satu.. hehe..

kat sini tak beh woi

Faaein Talip Roy said...

perghh.. gambar yang memang sengaja buat perut ini lapar balik!!..

gambar ini sangat kejam!..

hahaha.. ;P

YOUsoF said...

Fuhh!! Dengan cuma RM5.50 boleh dapat sebanyak ni! Serius berbaloi.

Tempat aku ada jual Rm5.00 tapi tak sebanyak ni..

jules said...

bila nak belanja chic chop sedap ni weyhh...!!!

intan_blur said...

urrmmmm..sedpnyeee..menyesal la tgk en3 ni pagi2..dah lapar dah..

cimöt said...

@Nabiel & aIEz
dekat kafe hostel uni aku ni haaaa...lai lai laaa kalo nak..

cimöt said...

@Abang Jonni & khairul
yummmmyyyy..saja ja kasi ayaq liuq angpa meleleh..hahah

cimöt said...

@Paradise Gal
serius akak tak penah makan chikencop asiah? memang terbaek laaa kak..ok! jom nanti kita mkn same2 tp akak blanja saye..hehehe..

cimöt said...

@ubaidillah zulkefli
boleh2...tak sampai separuh jalan dah basi..ke lesap dibaham dek pilot..hehehe

cimöt said...

memang kat selangor laaa pon..kat UIA gombak..mai laaa nantiii..

cimöt said...

@Aien Not Alien
kalah berbaloi-baloi celcom kan?

cimöt said...

@hamzah ian
cikencop siap!!
tapi ang kena belanja aku sebagai upah..hihihi

cimöt said...

@Faaein Talip Roy
ye gambar yg kejam..biaq ang gigit jari..keh keh keh

cimöt said...

@YOUsoF
haaaaaaa..tambah 50sen anda akn lebih berpuas hati..hehe

cimöt said...

@ jules
sampai laaa ni tak bukak2 dah..adoyaiiii..tunggu bukak sem baru nanti laaaa...

cimöt said...

@ intan_blur
emmmmm. not my fault..hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...