Friday, April 1, 2011

Maddi Jane adek aku yang AWESOME !!


orang lain dah lama tahu kot pasal adek ni. cehhhh nak jugak cakap adek kan ! ok2. nampak sangat plak aku ni tua. ok ! dia Maddi Jane the new young singer. fresh from ladang. fuhhhlamak lemak bermadu la suara dia. bak kata Fatin Liyana :"She's a 13 years old girl with an angel voice." ok lah. sesiapa yang masih belum layan lagi meh la layan. tapi dia ni dok nyanyi lagu orang lain je la. tapi ai tak kisah janji sedap telinga mendengar. LAYANNNNN ZASSSSSS.


i like this one because her expression and gesture really mean into the song.


tapi aku paling suka lagu yang ni. happening with her talented and amazing voice.

habis khatam aku layan semua lagu yang dia dendang perantaukan.
hoiiiiiii cimot! study bile plak nak khatamnyer?
errrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
ok now! right now!
hahahahaha.




p/s: korang ade pape nak pesan kat adek aku ni?
LOL


4 comments:

shara bunga said...

ayoyoyo~ nk mati! jatuh cinta giler~

*cimOt* said...

@shara bunga
haishhhh..jgn la nk mati plak syg oiiii...

Henry Zackery said...

cute nye budak nie.. nak no :P

Tukar Password Anda Sekarang

*cimOt* said...

@Henry Zackery
kau gatal..dak kecik pon nak ke..aigooo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...