Saturday, April 30, 2011

RED VELVET CUPCAKES WITH CREAM CHEESE !! YUMMMMMMMMY !!


ohlalalalala. memang sedap red velvet ni hingga menjilat punggung sudu. korang kena cuba ye. cuba jangan tak cuba. korang boleh bayangkan time makan red velvet ni macam makan sambil melintas di atas red carpet gitu. oh. terasa femes. terasa fofuler kejap. hahahaha.



cream cheese tu memang tiptop aku cakap.

oh. sudah berlubang separuh. sayang nak habiskan.
tapi takpe.
>
>
>
>
ada banyak lagi ni haaa.




p/s: korang nak ke?


18 comments:

cu734ngel said...

nak2..beli/buat?post mai selayang...;)

Unknown said...

oi2. melantak yer keje ko! haha. ko buat ke beb? meh bagi aku sebijik.

areniem said...

mcm beli...haha sang dengki_best

adrinaqamarina said...

ni pon kat my resepi jugak ke? hehe.

nak larva chocolate cake pulak!

Aimi Zainudin said...

uih...menarik perhatian betul...
kecur air liur nengok..ehehe

cimöt said...

@cu734ngel
buat kat kedai je..hihihi..nah amek kt gambor tu..hahaha

cimöt said...

@tqaAwesome
ko jelessssss!!!hahaha..aku mmg giler kuat makan..nak?meh laaaa..haha

cimöt said...

@areniem
beli or buat ke pon ko mmg akn tetap jeles!pirahhhh

cimöt said...

@adrinaqamarina
xmaen laaa kat my resepi..hihihi..larva choc ko la plak buat beb..hiihi..aku tunggu,,

cimöt said...

@musafir ilahi
huishhhhh..bawak2 bersabor ye!!hihihii

NAJ HEBAT said...

oi.. gua lapa nih.

cimöt said...

@NAJ HEBAT
lu lapa bagi tau gua bukan dapat pon..

evagurl said...

nakkkkk!!!

alexayussida said...

red velvet sedappp !!

hehe..

cimöt said...

@evagurl
amek laaaa yg mne sukaaa..hehehe

cimöt said...

@alexa yussida
yummmmmmmm...

syazana said...

ko bli kt mane weh...tingin nk makan....hehe

cimöt said...

@syazana
banyak kat kedai kek or pastry tu..ko carik je laaa..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...