Friday, March 1, 2013

how to spell cimot ma?

assalamulaikum dan salam sayang.

video

for a thousandth times, he'll ask his mama.

"mama, macam mana eja cimot?"

mama pon, tolong ejakan dan dia pon ikut. kadang-kadang betol, kadang-kadang tu jawapan dia CIK MOT?? cisssss.

begitulah situasinya setiap kali gua bertandang ke rumah dia ataupon pabila ketemu.

then, i ask him,

"sapa cimot tu dik?"

mulut dia yang potpet potpet tu laju ja jawab.

"cimot tu maateh laaa. sape lagi!"

ewahhhhhh. bijak sangat ko ni. gua saje nak menyakat, 

"eh, betol ke? cimot tu orang laen laa."

"betol laa maateh. ye betol."

hahahaha. sumpah kiut sangat. tambah plak dah masuk tadika ni, mulut dia fuhlamak dah mengalahkan pop corn. memang penat jugak nak berbahas dengan dia.




Ian Dhani ooooo Ian Dhani.



p/s: geram ngan mulut dia!





4 comments:

♥cikmOt♥ said...

hehehe, cimot ngan cikmot...ada k takde k...hehehe...so kiut la...

Wak Gelas™ said...

wak pon sebut simot pulakk.,ahHKs

gadisBunga™ said...

budak bijak memang begitu... :)

Encik H said...

ceh..rupanya selama ni aku komen kat nuffnang..grrrr

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...