Tuesday, March 26, 2013

hello gentleman, don't give us hope!


assalamualaikum dan salam sayang.
ape tujuan kalian sebenarnya? apa? apa? apa? jangan laaaa gini. lu dah permainkan hati kerak nasi kami. cukuplah jadi nasi jangan jadi bubur. adoiiiiii. lemah kami. sudah sebaik mungkin kami jaga hati kami untuk kalian gerangan gentleman. tapi kalian tebak hati kami dan tinggal cebisan-cebisan kelukaan. tak perlu rasa simpati pada kami kalau tak pernah ada hati untuk kami. kerana pengakhirannya begini; kami ni rasa mahu mati.

adusssssss. bukan kau tidak arif. tapi sedia maklum bahawasanya kami ni cepat saja jatuh hati. tambahan pula kalian yang indah ciptaan berserta baik budi pekerti. cuba bilang siapa yang tak jatuh hati? aku sendiri angkat tangan serah diri. hamboihhhhhh. dahsyat sekali penangan kalian ye wahai lelaki budiman sekalian.

tapi apakan daya, setelah kau ragut segala kesetiaan dan kejujuran ku. selamat tinggal gentleman. takkan aku percaya kamu untuk kesekian kalinya melainkan atas tiket pernikahan.



awak,perkhabaran demi perkhabaran tentang awak, membuatkan hilang rasa untuk terus bersatu. setiap titipan doa ku selama ini untuk kita seperti sudah tidak bermakna lagi buat diriku. benar atau tidak, sepatutnya dari awal lagi awak tak pernah untuk memberi harapan palsu pada ku. sudahlah. hati aku sepertinya sudah tawar untuk menikmati manisnya jika semua ini jadi kenyataan. aku percaya Dia sudah tetapkan siapa yang terbaik. tak kisah laaa siapa hatta bukan awak. sekian.


p/s: benci aku dengan lelaki itu!


2 comments:

faraherda.razalan said...

Jgn benci lelaki. Tapi benci jantan....

Encik H said...

ada ayat macam ni dalam filem lord of the rings: "there's always hope"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...