Wednesday, March 27, 2013

perigi cari timba


assalamualaikum dan salam sayang.


If you love someone, be brave enough to tell them, otherwise, be brave enough to watch them be loved by someone else.
mungkin ini yang akan aku alami! maafkan aku wahai hati kerana bertindak kejam terhadap mu. bukan aku tak sayang, tapi aku tak cukup kuat untuk kabor ke dia. untuk memegang profession sebagai 'perigi cari timba' bukan calang-calang orang yang boleh sandang. dan aku laaa antara orang yang tak beraani menggalas profession tu. I AM NOT BRAVE ENOUGH!





p/s: gigit jari laaaa.




2 comments:

Encik H said...

aku pun camtu..

but then, i think i'm brave enough to let her loved by someone..:)

oranglidi said...

hehe. kamon cmot. u can do it

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...