Tuesday, February 26, 2013

you are my hero bebeh!


assalamualaikum dan salam sayang.

sebab tu laaa aku pon hensem, abah aku hensem sangat dulu-dulu.

1949-2013
being a son,
being a husband,
being a father.
being a grandfather.

for me, you are my hero forever!


Abah,
walau kau garang macam mana sekali pun, aku sayang giler abah.
walau kau tak pernah ucap sayang direct, aku tau kau sayang aku.
walau kau macam-macam, kau saja satu-satunya abah aku.
tiada dua tiada tiga.

Abah,
banyak sangat sangat jasamu,
tak ternilai walau selautan emas dan segunung intan permata,
hatta aku hambakan diri seumur hidup tetap takkan sama,
walau sampai bila-bila.

Abah,
semua keperluan ku kau penuhi,
makan pakai ku tak pernah terjejas sesusah mana liku-liku rezeki,
cukup sempurna cukup teliti,
aku berbesar hati.

Abah,
semoga panjang umur, sihat selalu dan dirahmati Allah senantiasa.





Terima kasih, Abah.



SELAMAT MENYAMBUT ULANGTAHUN YANG KE-64






p/s: siapalah aku tanpa abah?





7 comments:

Faarihin Talip said...

Eh.. ayah aku juga kacak dengan berpakaian itu.. hehe..

selamat ulang tahun ayah kepada cik cimot..

dah 26 februari? ya Rabbi.. aku baru sedar.. 10 hari dah berlalu birthday ayah aku.. =(

Aien Alien said...

selamat ulang tahun pak cik :D


cimot...muka ko memang fotostat ayah ko la. hehehe. sama.

the malay male said...

hero ni

the malay male said...

hero ni

kiera'sakura said...

selamat ulang tahun kelahiran untuk ayah cimot.

mana tumpahnya kuah kalau tidak ke pinggan nasi ye dak hihihi

Sunah Sakura said...

tak sangka lak ko hensem macam aku jugak...

gadisBunga™ said...

happy birthday pakcik.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...