Wednesday, March 13, 2013

13.3.13; Happy Birthday Cimot!

assalamualaikum dan salam sayang.

Terima kasih mak kerana melahirkan gua!

i am still young laaaa.

mak cakap kalau tahun ni mengundi, gua nak taknak kena balik kampung untuk mengundi! dah cukup umur kot. hahahaha. itulah isu beberapa tahun lalu setiap kali sambut besday setelah layak mengundi. mak mak mak.

pastu gua balas gua cakap gua nak kawen cepat laaa mak! hahaha. gatai betei. bukan! gua taknak kawen lambat-lambat nanti rugi. gua jeles member yang muda dari gua dah kawen dan ade yang dah dapat anak. pe cer? gua dah laa berazam nak anak satu pasukan bola. oppppssss. ahhhh sudah.

di hari yang mulia ni takyah laa gua nak merapu berpanjangan macam selalu. everyone's annoying with me nanti. hahahaa

HAPPY BIRTHDAY TO MYSELF!




p/s: seronoknyeeeee sambut birthday dengan hari kuiz sedunia!
parok!




7 comments:

tasekM said...

cantik nombor.

happy befday!


.

Amirul Ramli said...

Selaamat...Hari...Jaadi.. Cimot! Hehe

Farah Serabai said...

EPPY BIRTHDAY TO U CIMOT KU....AK jgk DOAKN KO KAWIN CEPAT2, hik3..... esok, ko PLAK DOAKAN AK KAWIN CEPAT2,muehehe(sajew guner CAPSLOCK)bru notice ckit kan...muahahahahaa....

Telor Power said...

cimot cimot cimot,
happy besday ya sis


semoga panjang umur, dimurahkan rezeki,di beri kesihatan yang baik2, dipermudahkan segala urusan harian, dijauhkan dari tipu daya dan helah iblis,syaitan dan manusia durjana dan sentiasa berbahagia selalu hendaknya.

Amin

ghost writer said...

hepi besday, cimot. biasanya aku guna ucapan ultah, tapi ya kan besday pun lagi mudah. semoga hidup dipermudahkan dan mudah bertemu jodoh dengan cepat dan mudah meneruskan kehidupan. see, segala-gala yang mudah didoakan.

be tough.

Sunah Sakura said...

oi cimot! daftar la dulu sebagai pengundi, baru boleh mengundi! hahaha~

apepun hepi belated besday yeeee

Encik H said...

semoga usia kau diberkati..insyaAllah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...