Saturday, February 16, 2013

koleksi buku FIXI musim bunga kembang mekar mewangi seantero...


assalamualaikum dan salam sayang.


hambek tajuk panjang berjela takmo kalah!


giler tak giler jugak laaa gua nak marathon FIXI. hahahaha. tengok laaa sape yang marathon sape nanti. 
sama ada gua terJERAT? lalu menjadi MANGSA gara-gara BISIKan NGERI mahupun KOUGAR yang sekajap ada sekejap HILANG. cuma gua berharap gua dijauhi daripada segala DOSA apatah lagi KASINO terang-terang lagha. kalau boleh gua nak PECAH rekod dengan SUMBAT semua CERPEN tu menjadi KELABU semuanya. senang cerita. tak payah gua tak jaga segala jadah TABU yang meremehkan lagi menyulitkan. walau macam mana pon, tanpa TABU tidak bermakna MURTAD itu perlu.


ok sudah laaa nak jadi hebat laaa kunonnya. puihhhhh!
papepon, gudlak laa cimot in your marathon mission!

















buleh laaa intai-intai kat Novel Bundle. murah-murah je?? meme muroh belaka! hok siap balut!

^^,







p/s: BB1M ade lagi. hahaha.




1 comment:

the malay male said...

surat khabar hari ni pun tak abis baca lagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...