Saturday, February 16, 2013

Le Tour de KL


assalamualaikum dan salam sayang.



Semenjak dua menjak dan bermenjak-menjak ni, gua rasa mileage gua agak terlebih daripada kebiasaan laaa. Apa taknya? Minggu lepas gua baru je panjang langkah ke Goald Coast, Sepang. Next day, gua pergi berjoging kat Taman Tasik Titiwangsa. Hari ni gua ber-touring kat sekitar KL. hahahaha. Memang betul laaa gua dah macam tourist guide. OK yang ni bukan suka-suka semata, tapi gua sebenarnya tour for site visit untuk program EXPLORACE ENGITEX13. Perjalanan sekerat hari ni memang memenatkan. Dari satu tempat ke satu tempat, kitorang kena naek train dan berjalan kaki untuk certain place untuk dijadikan checkpoint. Segala module game sudah difikirkan tetapi modus operandi masih dalam perancangan. So, sedikit sebanyak dah pi site visit ni, rasanya senang laa kerja seterusnya sebab dah nampak depan mata sendiri tempat tu macam mana. Ni adalah antara checkpoint2  yang gua pi survey. Specific area terpaksa dirahsiakan sebab gua tau ade stalker yang suka baca! hahaha. (ada plak yang jadi stalker gua pastu habaq mai kat gua. hahahaha) 

again meronda KLCC.
air pancut yang comey-comey.

sape tau kat mana ni?

cuba teka kat mana ni?

Team Le Tour de KL. (Jibob, Anim, Afwan, Jirol, Najwa, Ady)

Thanks Afwan. Suka gambar ni!
Yuna seperti berjanggut kan?

smart!


Walau dah pusing banyak ceruk kat KL ni, but honestly tak pernah lagi sampai kat KL Tower. So, Hari Ini Dalam Sejarah gua menjejakkan kaki di KL Tower. Teruja sangat bila sampai tadi walau macam nak giler mendaki bukit tu. Sesampai je kat atas dah lenjun macam baru lepas habes lari marathon.

Jalan Hutan ke KL Tower.
yeahhhhh. Finally, i just arrived at KL Tower!
tengok air ni pon rase sedap je sebab haus giler.




Kaki gua dah start macam nak cramp. Aduhaiiiiii.




p/s: tunggu the real EXPLORACE!



3 comments:

Faaeinz said...

weh.. bestnya ki ber le tour..

tak ajak pun..

haha..

wakgelas said...

yg iklan mcd kat dinding tu kat lrt klcc kanns..ehhe, 7 menet je dr opis wak yee..

Unknown said...

ingat ka LTDL hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...