Saturday, February 23, 2013

i like Mr. Samurai


assalamualaikum dan salam sayang.


tudiaaaaaa spekulasi liar mula menjalar. haishhhh. pantang betoi ade citer lelaki macho. well, gua tak kenai pon siapakah gerangan samurai dalam gambor ni. gua jumpa kat mane entah tadi mase ber-blogwalking. tup-tup gua tangkap cintun ngan style dia. SAMURAI! i like! comey! plus janggut kambeng sejemput tu lagi laaaa kiut. hiksssss. and not just that, but the way you pose also make me adored you so much. ahhhh sudah! gatai! ok enough everyone. ini semua hanya khayalan belaka. jangan dilayan kepala ting tong gua ni.


ye! gua rasa ada burung kuning yang kecik-kecik tu berterbangan pusing atas kepala gua. huhuhu.





p/s: adoiiiiilaaaaa.

1 comment:

Sunah Sakura said...

hahahahahhaha! cuba cimot baca entri baru! tetiba lak lah ada adik samurai dalam entri tu...terrrrsama la pulak ngan entri ni..haaaaaaaaaaaa :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...