Monday, February 4, 2013

thanks Ojinz!


assalamualaikum dan salam sayang.

kiut kartun kat mug tu!

pi check in bilik untuk semester baru kat opis. tup tup dapat parcel. tengok-tengok berbalut Lanun Ranggi. gua dah dapat agak laaaa apakah gerangan. hihihi. tak sangka gua so lucky join kontes kali ni dapat nombor DUA. wooooooo. ni laaa ENTRY gua. entah pape je gua merepek. papepon, setinggi-tinggi terima kasih gua ucapkan kepada Ojinz for the very nice mug! so shomellllll laaa. shuker!






p/s: adusss kena saman plak.
damn!


3 comments:

Kira Sakura said...

comel sgt kot mug tue. pandai dia lukih atas tue

ankeljonni said...

huhuhu... wah... tahniah eh cimot...

tapi jgn dok minum nescafe ja lepas nih.. mentang2 ada mag baru... kang x bley tido... huhuhu

aiEz said...

smart mug tu,suka...hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...