Sunday, September 30, 2012

KLCC


assalamualaikum dan salam sayang.


i don't know why. gua memang tak berapa gemar ber-shopping. no satisfaction but regret at the end. dah laaa duit pon habis. pastu barang yang dibeli plak entah hapehape je. cisssss. such wasting time go for shopping. just shopping when u're needed.



one of the famous place for shopping is KLCC. sape yg duk KL mesti pernah pergi KLCC at least once. cam syarat laaaa. i just go for a few times. but not for shopping laaaa. sebab nya, sungguh tak minat. gua pon tak hadap laaaa barang ribu-riban tu. gua tak nafi laaa quality and material product yang dijual memuaskan hati. tapi gua rasa cam tak berbaloi untuk melabur beli barang-barang mahal. adusssssss. once again such wasting money.


then, i choose KLCC just not for shopping okeh. but as lepak-ing spot. kat park dia tu memang best untuk lepak. dapat plak kalo angin bertiup sepoi-sepoi language je. memang tangkap lentok gua cakap. dapat tengok ragam pelbagai orang, nikmati pemandangan air pancut yang sejuk je bila pandang. siyes memang gua suka laaa. tu laaa gua memang dah cakap kan gua ni hati taman der. ^^


the last time gua gua pernah datang sini masa kecik-kecik dulu masa darjah 2. fuhhhh. cerita lama laaaa gua cakap. masa tu pon park tak berapa nak siap pon lagi. pastu siap mandi-mandi lagi. and once again, i come to this park. seronok sebab dah taktau nak buat apa. jalan je laaaaaa.

saranghae.  ♥♥♥

teruja bebenor budak berdua ni.

i like this shot.

badan pun cam jelangkung, ade hati kunon gagah perkasa. elehhhhh.

i'm the superwoman!

my new boyfriend! hahaha

nice candid!

deena sayang kat moo sangat-sangat. gila!

this is moo laaa maateh.


we're the generation yang minum susu lembu.

Ian Dhani gangnam style.

kerek je patung m&m tu.

m&m hidup mai plak. hahaha.

wahhhhhhhhh. seronok sangat!
thanks mamaya, kak su, abang jimy and anak-anak terchenta.




p/s:  i think i'm falling in love with photography again.


7 comments:

nur anis said...

Pergi klcc memang untuk cuci mata je lah..tak mampu kan nak shopping...hihi...

Unknown said...

heee bershopping ke bergambar ni

geeds said...

say hi to ur new boyfriend ye cimot! :p

Evagurl said...

time kt uia akak suka pi klcc sbb nak tgk movie. mmg akak kaki movie. haha XD

p/s: inbox akak no fon cimot bleh? :)

faraherda.razalan said...

Comelnya. Nmpk hepi je korang. Jln2 KLCC? Sy rindu nak ke sana. Tapi ntah bila la gamaknya eh?

oranglidi said...

wah. boleh jadi atlit bina badan yang tu.

Writer said...

BESTNYAAA ADA ANAK BUAHHHHH!!!!! =')

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...