Tuesday, March 27, 2012

lagu zaman muda-muda dulu


mak mak pergi pasar mak beli baju warna apa?


ulat bulu panjat lidi sapa dulu dia yang jadi.


lat tali lat tali tam plom.


pepsi kola buatan malaysia......


enjet enjet semut sapa sakit naik atas


di malam yang sepi pi pi pi pak mat jual topi pi pi......


nenek nenek si bongkok tiga siang malam asyik berjaga mencari cucu di mana ada nenek ku kawin dengan anak raja.


air pasang dalam surut pukul lima nona bangun pagi siram pokok bunga pokok bunga melur tanam tepi pantai itik bertelur ayam menetas.......


apa boleh buat taik kambing bulat boleh buat ubat cap orang kuat.



eh eh eh banyak lagi laaaa lelagu zaman kanak-kanak dulu. tapi dah dewasa ni ingatan zaman lalu kian memudar. so, takkan korang takde? ce citer korang nye lelagu zaman kecik-mecik dedolu. hehehehe


p/s: miss my childhood time..


12 comments:

aiEz said...

lagu budak hitam...lalalala,hehe

hafiz hafizol said...

suka yg malam yg sepi tu jee.. haha

si robot comel said...

aku suka lagu 3 kupang tak pun,air pasang pagi surut pukul lima...lalala

Natasya Naslin said...

apa leh buat taik kambing bulat2 =p
hahahaha ....ni best pekena kawan ..

dah 2 3 org wat entri sal zman dulu2 .. adesss.. terkenang daku pd zman skola dulu. huk3 >_<"

Uncle Jonni said...

kehkehkeh.... hmmm... tak ingat ah... sbb masa aku kecik2 asyik main meriam.... nyanyi2 kureng...
kehkehkeh

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

bleh recall blik ek story lama? huhu

cimöt said...

@aiEz
ha'ah lagu budak hitam..aq pon hampir lupa..

cimöt said...

@hafiz hafizol
lagu tu laaaa yg paling panjang pon kan..

cimöt said...

@si robot comel
byk sgt kottt lagu dulu2...semuanya best2..

cimöt said...

@Natasya Naslin
zaman sekolah mmg best!

cimöt said...

@Uncle Jonni
budak jantan mmg jarang laaa tau lagu2 ni...hok main kejor2 je..

cimöt said...

@Muhammad Saiazuan Norhalik
mestilaaaaaa...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...