Saturday, March 3, 2012

Allah bayar tunai..



cerita semalam:


do believe Allah gives in cash what He want!

true story:
aku rindu sangat kat mak..kedit ade laaa..tp tak banyak sebab tak sempat topap lagi..tapi nak jugak ckp ngan mak..kejap pon jadi laaaa..pesen aku cakap ngan mak mesti 1jam!

cakap cakap cakap cakap..terputus..kedit habis..sedih..tak puas cakap lagi..

nak dijadikan cerita,
dan malam tu jugak aku dapat topap rm10 daripada seorang kakak senior tanpa aku duga..

dalam hati tak habis2 aku ucap alhamdulillah..

as a conclusion,
berbuat baik ngan ibu bapa sangat laaa disukai Allah..berlipat ganda ganjaran yang diberi..



p/s: dengar lah cakap  mereka.
insyaAllah bahagia dunia akhirat.


14 comments:

oranglidi said...

betul tu. ada bnda dbalas teruh, ada gak yg xdbalas lagi kt dunia ni.

Uncle Jonni said...

1 jam? apalah yg disembangnya tu eh?
huhuhuhu....

Lea Isnawi said...

niat yg baik insyaAllah, Allah permudahkan
hehe

Hafizin Jamil said...

share 2 hinggit..

Nabiel said...

ibu pnyejuk hati yea?hehehe=)

lisa said...

wahh bersyukur lah camtu..hm harap2 jd cmni jugak hehe :)

YOUsoF said...

Allah Maha Adil.. ;)


Berbuat baik kepada orang tua antara terapi untuk anak² yang mengenang jasa orang tuanya..

cimöt said...

@oranglidi
akan dibalas di akhirat kelak..tggu je..

cimöt said...

@Uncle Jonni
biasalah tu..gossip girl..ekekeke

cimöt said...

@Lea Isnawi
yes..a'malu binniat..

cimöt said...

@Hafizin Jamil
mne boleh!

cimöt said...

@Nabiel
as always she's my savior..

cimöt said...

@lisa
insyallah..mudah-mudahan kelak..

cimöt said...

@YOUsoF
yupppp. Allah itu maha adil..
segala yg dikurnia oleh-Nya adalah yg setimpal..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...