Wednesday, March 7, 2012

omel etul udak ecik i..


translation title: "comel betul budak kecil ni"
alahaiiiiiii..semua gara-gara bace Aujinz nye entry. damn. hahaha.


biasa laaa kalo budak kecik cakap pelat. baru dapat mulut la katakan. hahaha. walaupun, sepatah haram tak faham kekadang tu, tapi still nak jugak dengar budak-budak tu berceloteh. sebab tang tu laaa salah satu sifat comel budak yang menjadi tarikan dan pengubat jiwa mak ayah. tak payah laaa nak dapat dengar depa cakap. cukuplah sekadar mereka berbunyi merengek 'eh eh eh ehhh' sambil menggeliat pon dah buat hati ni gembira. aku berbicara based on experience. oppppsss. bukan experience mengadap anak sendiri tapi anak buah saje laaa. hehehe.

ian dhani: ateh nak cuhngan.
aku: ok.
ian dhani: ateh, pat laaaa.
aku: yelaaaaaaaa. (sambil buat bodoh)
deena: maateh, adik nak basuh tangan laaa. kita tak reti nak basuhkan.
aku: laaaaa. ingatkan game or ape-ape nak main tadi.
deena: ape laaa maateh ni.
aku: ko kan translator adik. maateh mane laa paham. cehhhhh.

p/s: oke. pe ate ite ume akap acam udak ecik ak? ajib omen acam udak ecik ugak. esti orang on omel ohhhh. hahahaha.

translation: ok. ape kata kita semua cakap macam budak kecik nak? wajib komen macam budak kecik jugak. mesti korang pon comel oh.

6 comments:

Uncle Jonni said...

hahahaha... aku mmg fail kalu bab berckp ngan budak kecil....
x paham... huhuhu..

ABU said...

aku suka tengok budak budak kecik yg petah atau banyak cakap.. lucu hahahaha

Aujinz said...

Appe ighu itte nie.. aaaa... Tak aik auuu... Koh koh koh

cimöt said...

@ Uncle Jonni
kena belajar laa beb..nanti mu pon ade anak jugak..

cimöt said...

@ABU
comel sgt la budak kecik cakap..

cimöt said...

@Aujinz
hahaha..uke ati ite aaaa nak iru on..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...