Tuesday, June 5, 2012

insomnia

assalamualaikum dan salam sayang.



almost a month. yeahhhhhh. almost a month i'm being like a zombie crawling to get bed. unfortunately, rarely success. bila dah feeling je, mata pon dah steam, bantal pelok dah lemas kena pelok tapi selalu je laaaa end up ngan tidur lambat jugak laaaaa. sebab hari-hari sebelumnya pon lambat tidur. it such my biological clock being disturbed or in disorder condition.

seksa laaaa jugak. bila siang hari nak membuta saja kerjanya. dah macam batman pulak rasanya. semua gara-gara tak dapat tidur malam. bukan sengaja taknak tidur. tapi dengan assignment, quiz dan sebagainya yang berderet-deret macam semut meniti sebelum start exam haritu, memang sah-sah laaaaa aku membakar minyak di tengah malam (burn the midnight oil). adessssss. ni dah masuk medan peperangan lagi laaaaa aku kena membakar minyak dengan lebih gigih dan sakannya. usah cakap laaaa tahap sakannya. katil aku tu dah tak gaya katil. macam perpustakaan mini. penuh segala macam buku. so, ade feeling ke nak tidur ngan katil serupa gitu?

dan aku harap sangat laaa habis je exam 9 Jun ni aku boleh perbetulkan semula jam biologi aku ni. rasa diri ni dah tak normal sangat. malam berjaga siang membuta. tak elok kotttt anak dara membuta siang hari. aduhaiiiiii. sori laaa mak. anak mak ni tak senonoh betul. hehehehe.

okeh. walau papepon, strive for the last two papers!
  • Manufacturing Process 2 - 6 Jun 2012, 9:00 am
  • Math 4 (Probability & Statistics) - 9 Jun 2012, 9:00am

kepada member Engineering UIA yang masih berperang sama ngan aku, ayuhhhhhh! sikit je lagi ni!





p/s: okeh tinggal dua payyyper je lagi!


26 comments:

Unknown said...

a. gudluck wehh! hehehe

b. (ni reply komen kt blog aku) aku sedap kot. hahaha. beli chowkit. murah. kedai buah pun ade jual coli kaler cecerah gitu. hahahaha

ankeljonni said...

gudluck exam mot.... huehuehuehue

Unknown said...

okey wish u all the bes

jgn sampai kne mkn ubt tdo lak

cik Anggur said...

COMEY NYA MEOWWWW

tasekM said...

buat part time kerja kilang shift mlm bagus nih... hehe.




.

Hafizin Jamil said...

good luck..kikiki

syafiqa said...

good luck beb.
wa sentiasa ada dgn lu wpun gua bz


haha

Aujinz said...

Gudluck exam Cimot.. koh ko hkoh

Ce'gu JAERA said...

hehehehe.. kesian cimot... terpaksa stive tengah2 malam hanya utk egulung kejayaan.. buat yang terbaik ya cimot.. Kami sentiasa mendoakan kejayaan mu ... (",)

cimöt said...

@ayie zaharuddin
gambor ko nak maskulin je ea...

geli laaaa..

cimöt said...

@Uncle Jonni
mekasih jon!(nak pendek gak..hahaha)

cimöt said...

@Iffah Afeefah
tidak sama sekali utk amek pil tido! bahaya!

cimöt said...

@cik AngguR
meowww ckp mekasih.. hik ik hik

cimöt said...

@tasekM
rekemenkan laaa.. berisi gak kocek ni..

cimöt said...

@Hafizin Jamil
hoyeaaahhhh..mekasih HJ..

cimöt said...

@syafiqakarim
wa tau...lu mmg sayang gua kan.. itu laaa pasalnya..

cimöt said...

@Aujinz
mekasih koh koh koh

cimöt said...

@Gen2Merah
thank you teacher... aminnnnnn

Telor Power said...

semoga berjaya ye....

sis lu tak tak tido lu buat golek2 mcm kucing diatas ker??? ahahahahaha jgn marah

norfaridahanum said...

chaiyok2!aq pun x tau aq dh komen ke belum tadik.nih aq wish lg skalik r

Unknown said...

good luck yer

cimöt said...

@Telor Power
kucing tu yg tiru aku sebenarnya..lol

cimöt said...

@norfaridahanum
baik puan norfa..thanx..hihi

cimöt said...

@khairul
mekasih ye~~

Unknown said...

gudluck :)

Evagurl said...

whoaaaa da nak abis exam dah! congrate! huuu study kt uia mmg heavy ouh. i've experience the same. if compare to other uni, uia punye courses punyela byk plus subject uni yg tak terkejar lg. but dont worry. u'll manage them all. we all can actually. wish u best of luck! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...