Friday, October 15, 2010

Challenge 1 ~ Apo2 Yolah Next Top Icon


oooooooooo..uniknya uniknya uniknya..Singapura!
apsal Singapura plak nih.haihhhhhh.OK!takdak kaitan langsung pon.cuma cek nak habaq mai kat hangpa semua yang aku telah layak ke second stage AF.ada hati masuk AF.sore pon macam guruh berdentum.hahahaha.saje2 nak syok sendiri.hanya orang yang mereng jer terima saye masuk AF.sebenarnya, aku telah telah dipilih oleh atok angkat sebelah mak tiri aku yang tak wujud pon itu untuk teros mara ke peringkat beberapa akhir dalam rancangan beliau Apo2 Yolah Next Top Icon.tidak ku duga sama sekali.kalo ala-ala artis fofuler berkata:

"semua ini adalah atas sokongan peminat2 yang tak jemu2 menyokong saya.tanpa anda semua,siapalah saya."

hampeh!aku bukan artis pon.apa aku merepek kerepek ni.ok!abaikan saja.the next stage aku diarahkan oleh si atok ni buat karangan pra gerak gempur after UPSR about how uniquely i am in more than 2 paragraph.pandaikan atok guna taktik licik ni.mentang2 aku dah lama berhenti sekolah.otak pon dah berkarat nak fikir format karangan.cesssssssss.atok memang sukakan tengok cu gelabah.by hook by crook,mission must be accomplished.kasi hantam saja labu.
.....
.....
.....
i am unique because aku bukan manusia luar biasa.aku hanyalah manusia biasa yang bisa nangis ketika duka yang bisa ketawa di kala suka.aku seorang yang ringkas tapi tidak bermakna aku seorang yang pemalas.biar apa orang nak kata, ada aku kisah kalau itu yang aku suka?this is me!not you!OK!

i am unique because aku juga bukanlah hebat sangat.kalau setakat sepuluh ribu empat kuasa empat tekan kalkulator pon dapat.kalau bukan hebat?tapi tidak pula aku ni lemah.jangan sesekali kau menduga jika belum bersedia.dan jangan sesekali kau nak mengorat kalau tak dak cincin yang berkarat-karat.hahahaha.

but she wears short skirts,i wear t-shirts,
she wears high heel,i wear sneakers,
she's cheer captain and i'm on the bleachers.

i am unique because masing-masing2 mengup-to-date.aku pulak masih menjadi pengguna setia tudung bawal lima puluh hengget(hahahaha.nak yang mahal je).orang dok pakai baju macam2 fesyen.aku nak jugak layan t-shirts and jeans.ntah laaaa.itu yang paling senang aku rasa.orang dok suka wangi-wangian.aku pulak bau minyak tanah dan petrol jugak yang aku berkenan.fuhhh.menusuk limpa dan usus laaa.

i am unique because no one like me.tapi itulah aku yang penuh liku-liku.kenal aku dulu baru kau tahu.don't judge a chocolate from it's wrapper because it always sweeter.macam mana comotnyer si cimot, tapi itu adalah kerana i am unique, and i proud of it.


sila undi saya sekiranya anda suka saya di sini.

p/s: tiada manusia pon yang sempurna.
masing-masing ada kelebihan dan kelemahan.
kerna itu kita saling memerlukan.

2 comments:

Unknown said...

va va va...syabas inspektor sahab b the 1st posted...atok dh link terus ke my blog apo2 yolah...hajak kawan2 sepupu sepepat vote banyak2 kat blog tu...chaiyok2

cimöt said...

gagagaga..hahahaha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...