Monday, October 11, 2010

13 13 13

hahahaha.semalam orang laen semua sebuk THE PERFECT TEN!!! TEN TEN TEN!!!ada yang berkahwin tanda ikatan termateri.ada yang dah aim habis nak anak lahir pada tarikh keramat tu.fuhh memang semart oooo no mykid baby tu.101010-**-****.si couple2 nak wat hari ini dalam sejarah baru nak declare i love you you love me semalam.tidak lupe juge ada yang melalui kisah sedih pada tarikh ini.takziah diucapkan.aku pulak apa macam??aku tak kisah pon.mmmmmm.tiada apa yang special pon.sama je cam hari biasa pon.cuma time aku otw nak balik hostel semalam meter kereta akak aku kasi nombor feveret aku.13.kenapa aku suka nombor ni?firstly, because my birthday.secondly,dolu aku suker pakcik ballack jersi no13.then, no ni memang luck kat aku.anything about 13 i like.so, sesape yang lahir 13 hari bulan??kite geng la.


sangat semarttttt.


ni plak no kepit..


p/s: jangan taksub sangat dengan no.
sekadar suker2 tidak mengapa.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...