Sunday, January 27, 2013

bolok mu!


assalamualaikum dan salam sayang.


imbas kembali

suatu ketika dulu, 
ketika gua dan lu selalu berbalas sms, lu suka cakap macam ni;


bla bla bla bla bla bla bla
end up
"bolok mu!"

esok-esok lagi,

bla bla bla bla bla bla bla
end up
"bolok mu!"


dan lagi,

bla bla bla bla bla bla bla
end up
"bolok mu!"


sokmo gitu! noharom gua dop pehe bolok tu natang ape? adessss. gigih gua tanya member area pantai timur ape maksud 'bolok' tu.

member ganu: bolok tu macam selekeh, messy or senang citer comot!

gua: huh????

member kelate: bolok tu macam masuk air, mereng gitu. tapi better cam serabut.

gua: ni lagi best. gua ni masuk air rupanya. hamboihhhh.

tapi senang gua simpulkan 'bolok' tu comot yang dimaksudkan member gua ni. sebab cimot stands for comot? haishhhhhh.





der, lu jeles kan? jeles gua cimot cute sokmo. hahaha. sebab tu lu panggil gua bolok. hahaha. parok parok.



p/s: gua kekadang kompius gua sebenarnya orang mana? semua bahasa gua tibai. kecek kelate jadi, ganu pon layan, utagha almost, nogori paham laaa jugak, sarawak sikit-sikit paham. tapi walau macam mana pon, Perak tanah tumpahnya darahku. ecehhhhh.




p/s: mu pon bolok gop!
tu pasal gua syuker!
eh, windu plop.



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...