Wednesday, January 9, 2013

kakak yang pakai tudung selendang tu...


assalamualaikum dan salam sayang.


anak jiran gua: opah, kita nak datang umah opah laaa. nak main kat sana. jap lagi kita mintak kat umi.

mak gua: tak boleh laaa hari ni. jap lagi opah nak antar kakak tu pergi stesen bas. anak opah tu nak balik KL dah.

anak jiran gua: opah, yang mana satu? kakak yang pakai tudung selendang tu ye?



kakak yang pakai tudung selendang?????



terbahak-bahak gua gelak. hakhakhakhak. sori laaa adik, akak panggil shawl laaaa. pelik plak pada pendengaran gua tudung selendang tu.






p/s: ade orang ghoyak gua tak kiut pakai shawl belit-belit. 
:(




2 comments:

syakey said...

selendang tu masa zaman awal2 dulu panggil ah selendang. huhu

Faarihin Talip said...

shawl ngan selendang.. bukan maksud dia sama ke?

haha.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...