Sunday, January 6, 2013

mancing


assalamualaikum dan salam sayang.

jeng jeng jeng. tadi gua nampak abah lalu naek moto. tapi taktau laaa dia pi mane. gua pon skodeng laaa jadi mamarazzi.

abah tak pasan pon gua ngah ber-mamarazzi.

gua tak puas hati abah watpe kat situ. lantas gua ngan adek pon menurut ke situ. saje laaaa nak jadi informer untuk mak gua. hahaha. tup tup abah gua mancing rupenye. boleh tahan jugak laaa. sesampai je gua ngan adek ke situ, tak renti pancing abah gua tu menyentap. ikan keli, ikan haruan dan ikan puyu. seronok gua tengok.

dapat ikan keli

hamboihhhh. sampai 2 batang pancing.

abah memang lejen memancing. dari muda sampai dah veteren pon tak pernah jemu kalo bab mancing. gua yang tak berapa gemar dan kurang sabar ni pon kekadang terikut jugak abah pi mancing. bukan setakat mancing je, pegi menjala pon gua pernah ikut. gua suka nak ikut tu bukan ape, sebab gua nak main air. hahaha. tu zaman gua kicik-kicik dulu laaaa.




p/s: rindunya umah~~



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...