Thursday, September 27, 2012

kembaq!


assalamualaikum dan salam sayang.


mengalahkan lipas kudung. ofkos laaa gua menang! lawan ngan lipas kudung je aduhainya pun. hahaha. tu laaaa gua punya rutin. tak sah kalau tak ke hulu ke hilir mengejar segala macam yang kena dikejar. apokobondonyo? ahhhhh. tak perlu gua nyatakan apatah lagi untuk dihuraikan. macam laaaa lu olang tahu kalau gua senaraikan. ^______^

setelah gua pusing, masuk lorong situ, gua perhati, gua selidik, meliar mata gua mencari kotak parking yang kosong. ahhh dah terlajak laa plak. gua teruskan saja berharap ada lagi kotak kosong di hadapan. hampa. kotak parking semuanya penuh. memang penuh. kalau nak menyelit pon, harapan saja kalau dah ala-ala sardin dalam tin. terpaksa gua patah balik. setel.

1 jam 20 minit kemudian


eh eh eh. sempat ko berdating! siap lepak sebelah-menyebelah lagi. oh siapakah gerangan tuan empunya? sehati sejiwa pastinya.



kesimpulannya, ade hikmahnya gua tak dapat parking kat depan tadi. hehehehe.





p/s: gua memang minah jambu pon.



6 comments:

penaberkala said...

Pergh, helmet jumpa kembar kat parking,lol
klu tuan punya lelaki, terimalah cimot
itu adalah jodoh ko,haha

jap, hawat hang fanatik sangat kat mcD? keh3..besor gedabak logo mcD kat header

Poi Blogger said...

ok fine,, helmet dia cute,, ehehhee ^^

Iffah Afeefah said...

erm kembar gitu

pinky2

Yousof said...

Bila dapat menyelit di tengah² moto, bangga. Bila puas mencari kotak pariking kosong tapi tak jumpa², hampa. heheh


Cantik helmet tu. Helmet jenis ni paling hangat dekat area KL. Pantang lepa, lesap terus.

Yousof said...

*Helmet MS88

hanaahmad said...

pinkynya. haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...