Saturday, June 30, 2012

REZEKI DOYAN BAK DURIAN RUNTUH


assalamualaikum dan salam sayang.

situasi: sejuk ala-ala salji lepas turun.
mood: tak tahu nak buat apa jadi layan movie je laaa. pastu dapat plak berborak dengan Dayang dan Wani.

tetibe,

hamzah ian: cimot, nak doyan x?
gua: siyes? nak! nak!
hamzah ian: wokes. aku anta skrg.
gua: okeh!

haishhhhhhh. lately, rezeki doyan aku tak tahu nak cakap laaaa, umpama durian runtuh bersama daun-daun dan ranting-ranting. hahaha. minggu lepas, Kak Ani ofis bawak kuah doyan. 2 kali Kak Ani bawak mai kuah doyan kat ofis. dan 2 kali jugak laaaa aku bantai sehingga menjilat tupperware. ok. tipu je. ececeh malu nak ngaku plak. om nom nom. sedap gilakkk. pastu Kak Asma ofis bawak doyan comel. pon sedap jugak. then, mai plak geng doyan gua roger mau doyan ke tak. ofkos laaaa gua tak tolak segala perihal berkaitan doyan. hihihihi. bak kata orang tua, rezeki jangan ditolak, musuh usah dicari. eh takyah nak membebel macam mak nenek. layan saja operasi doyan gua ni.

isi dia! gumok-gumok belaka weyhhhhh.

jangan lupa minum air kulit doyan.

takde parang. so pakai sudu ngan pisau laaaa. huhu.

kuning sekuning kuningnya.

memang terbayekkkk!

mengancam betoi doyans ni.


ni pon geng doyan gua jugak. see! habis licin.

credit to Wani for pictures.



sekalung penghargaan diucapkan sekali lagi kepada geng doyan gua; hamzah ian.





p/s: aku rasa nak tubuhkan kelab pencinta doyan IIUM.
hihihihi.


7 comments:

Unknown said...

sedapnye laaaa

Kayu Manis said...

emmm terliur di buatnya...

Atiqah Wadiah said...

geng duyan tu ada x nama arina khuzaifah?

Unknown said...

x boleh jd ni...nk kena p cari durian arini !

syafiqa said...

aku suka sgt duyan weg.
sgt sgt sgt T.T

Aien Not Alien said...

amboi. serupa kenduri doyann sudah ni cimot. haha.

YouSOF said...

Dapat durian dari seorang superman, memang terbaiklah!


Kalau style aku tak perlu pinggan tak perlu mencangkung, kopek dan terus ngap.. ;D


Bila dah tubuhkan kelab tu, maka makin bersusunlah gambar durian kat dalam blog ni.. hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...