Monday, June 11, 2012

it's mine; neither you nor you


assalamualaikum dan salam sayang.



"I don't ever like those who sell their daily story added with picture to impress others..... does your life is so common that you let others to know everything... so bloggers and netizens, give people information, not your life info." 


wowwwwwwwwww. memang gua sentap laaaa bila terbaca this statement. yeahhhh. You’re not specifically appointed to me. But I’m as a part of the bloggers would say "WHAT???" I’m never expecting that you would say it. Sigh. 

My advice is; just leave it, when you seems don't agree. I never ask you to read my story pon. And I never write on my blog for those who don't wanna read it. And actually, at first point of view I write it for myself. Just like Mira said, "aku ada public diary ni untuk ingatkan aku balik tentang semua ni in future nnt. Heheee.

And everyone has their own interests and tastes. so, why you have to condemn? I just love to write. She just loves to write. He just loves to write too. But you don't. Never mind. I even respect, since you have your own desires. hmmmmmmm. 



My last words, I never expect 'you' to read my babbling stories. 






p/s: thanks to my beloved readers. 
who're supporting my ups and downs. 



12 comments:

Unknown said...

xde hal la ngn die nye tu

takkan la kite cite sal kite xde pengajaran or info langsung kan

apela xreti cr y mne tersirat

faraherda.razalan said...

Angkuhnya. Sape org tu? Adekah die juga blogger? Adakah blog die penuh berisi dgn ifo yg berguna?

Well, msg2 punye taste, kan? Mcm yg awak ckp. Klu tak suke, tglkan ajelah. Tak yah nak komen mcm diri tu bagus sgt!

Unknown said...

cer citer...sapa tuh ?

Abu Bagi said...

Aku lagi sentap kottttttttttttt... Entry aku paling banyak pic... Siotttttttt hahahaha..

Whatever la... Cari blog lain yg bagi bg bnyak info, jgn masuk blog aku...(Monolog dalaman)

Hahahaha..

faaizz d. zul said...

statement mcm ni, mcm ceritakan yg ruang fikrah dia agak sempit. sebab ther's always something good out of any writing.

keep calm
and
blog on!

=)

jules said...

sape la tu ye..sorang lg yg berfikiran sempit..

cerita yg baik jadikan panduan/ikutan
cite yg ko x suke jgn le baca..bon**k!!

cimöt said...

@Iffah Afeefah
entahlaaaa.. tak faham laa org gitu.. mcm laa dia tu bagus sgt!

cimöt said...

@pok amai-amai
dia memang merasakan diri dia lah yg penuh informasi..
ya dia blogger jgk dulu.. skrg taktau laaa..

cimöt said...

@khairul
member coursemate..

cimöt said...

@ABU
haaaaaa.. mmg siotttttt laaa.. jgn dtg blog org laaaaa kan..

cimöt said...

@Faaizz d. Zul
yes! there's must be something!

mmg laa kekadang tu merapu je.. tp dlm merapu tu kekadang ade jugak terselit pengajaran atau peringatan..

cimöt said...

@jules
entahlaaa.. lately, byk plak jumpe org bangang!kolot sungguh minded depa..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...