Saturday, April 14, 2012

senyum! tak perlu kata apa-apa!

assalamualaikum dan salam sayang 

alahaiiiiii. alangkah bahagianya jadik budak kecik kan? tak payah nak gigih-gigih pikir apa-apa perkara sekali pun. hidup penuh warna-warni umpama pelangi yang timbul sesudahnya hujan berhenti menandakan hari bakal cerah kembali. oh dunia kanak-kanak itu sudah berlalu pergi. alam dewasa yang kini menjengah diri.


















walau bagaimanapun, hidup ini masih gembira dan ceria walau duka lara tetap ada. bergantung lah kepada tuan empunya diri untuk mengemudi kapalnya bagaimana.


(geram aku ngan budak ni! pandai saja beraksi di hadapan lensa.)


p/s: boleh tak nak jadik budak-budak semula?
if i can.
sigh.




4 comments:

Uncle Jonni said...

menjengah blog sambil tersenyum...
ngeeeeee... :D

kehkehkeh

aiEz said...

masa kecil jugak yg terindah,walau ada sedikit suram dalam kelam...

Anisa Hang Tuah said...

iklan kodomo lion!yeaayy

khairul said...

sukanya diaaaaaaaaaaaaaaaaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...