Tuesday, July 5, 2011

CIMOT, AWAT CANTEK BEBENOR MUKA HANG?

arghhhhhhhh. stress la ngan korang ni.. 
 aku tak reti lagu mana lagi yang harus aku lakukan. lagu mana yang korang nak aku dendangkan. sebab aku sememangnya tak reti nyanyi. dan tak reti menari.

peaceeeeeeeeeeeeeee.
style baru. nampak hensem la dari dulu. pehhhhhhh.

nini cokolat celup!
celup ! celup! 

nini cokolat celup!
celup ! celup! 


tahannnnnnn. 1.. 2.. 3.. lepasssssssss
arghhhhhhhhhhh. habes keroh air tu(shuib sepah habaq)

hantu pon larikkkkkkk tengok muka kitorang.
tetibe baru aku pasan aku ni adek edward cullen laaa.

memang tak ada bakat langsung jadi model. hancussssss.

ni hidung hape?
hidung haku ha.
tapi ni hidung hape?
ooooooo. hahi la hengko!

 i need plastic surgery! takmo tempek kulit buntot ye!!

hemmmmmm. sedap sehingga kembang lobang hidung.
pastu lobang jubur aku plak yang kembang. adoiiiiii.


INILAH TAKTIK GUA SUPAYA BOY KAT LUAR TU TAK BERKENAN NAK NGORAT GUA. KATANYA MINAH NI SEWEL GAMAKNYA.
HAISHHHHHH. APE KENA NGAN MINAH NI? TAK BETUL KA?
BENGONGGGGGG.

 boleh pakai ke aku punye taktik ni?




p/s: ok bai korang! aku nak merantau 10 hari ni.
      nak pegi cameron. ade program UIA.
      next post aku story mory ok!
      jangan rindu aku au. hahaha.

8 comments:

JIJI YU said...

besornye lobang hidong engko

sri said...

hahhahaa lawak! tu comel namanya :D

miss lolly a.k.a luvfareda said...

FUN OIIIIIIIIII AHHAHA

SuperHamzah said...

cimot ni comel la. haha

cimOt said...

@JIJI YU
jeles la tu...

cimOt said...

@sri
comel mu kate??tang mana tu?heheh

cimOt said...

@miss lolly a.k.a luvfareda
hahahaha..LOL
hahahaha..LOL

cimOt said...

@SuperHamzah
aku ni tak makan pujian oiiii..hihhi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...