Saturday, November 20, 2010

K.E.T.E.R.U.J.A.A.N.


keterujaan! keterujaan! sila sebut betul2 ye.bukan kejuruteraan or what else!
ouhhhhhhh...lastly, i got it.i like it so much.sapa tahu ni buku apa?inilah buku conteng paling best aku penah baca sepanjang umur hidup aku.aku punyer buku conteng memang betol2 conteng cam wrapper belacan.tapi buku conteng dia fuhlamakkkkk chantek giler.sebenarnya buku ni berasal dari sebuah blog dan diadaptasi jadi sebuah buku.sangat nice and colorful.blog ni aku rasa ramai yang sudah tahu.tapi bagi sesape yang tak tahu lagi sila terjah and baca lah sampai khatam.gerenti korang suka la.sila terjah sekarang!!


ok! dis contengan specially dedicated to you mr conteng2.

terima kasih Fadhli Hamdan.
teruskan menconteng.


p/s: sesaper nak buku conteng tu??
sila contact pak cik conteng tu ea.
nak deal ngan aku pon bley jugak..hehehe.

5 comments:

contengconteng said...

Wah terima kasih!

Nanti kalau ada rezeki dapat buat next edition tahun depan kena sokong jugak tau! =)

Dah habis baca?

contengconteng said...

lupe nak cakap garfield tu cumil!!!

cimOt said...

tak sampai sepoloh minit dah abes bacer..lalalalalala

contengconteng said...

hmm cepatnye...nampaknya lain kali kena tambah lagi kandungan camni.

cimöt said...

betoi2!!!..selak2 dah last page..huhuhuhu..memang tak cukop sehhhh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...