Friday, November 19, 2010

ASBESTOS

almost a week tak makan nasik.
dah jadi macam minah saleh plak.
memang aku tak sentuh sebutir nasik pon.
dan nasik pon memang tak wujud plak tu.
adoyaiiiii.
desperate nak tercirit aku tak jumpa nasik.
tak tercirit pon,malah tak berak buat beberapa hari.
itulah penangan tak dapat nasik.
adoyaiiiii sekali lagi.
mak aku datang baru dapat makan nasik.
tapi nasik version kiub pati ayam.
hantam sajalah.
janji gua dapat makan nasik.
ohhhhhhhhhhh.
nikmat yang tidak terhingga bisu tanpa kata-kata.
kemudian aku makan tanpa henti.
semua aku nak rasa semua aku nak cuba.
well, kalo mak masak siapa yang tak nak.
fuhhhhhh.
makan tahap tak hengat.
raya pula tiba.
makan untuk raya pula.
lemang + rendang =20 trip.
sedap sangat.
dan secara automatik tangki perot membesar tiba-tiba.
dari tangki tandas bertukar ke tangki air syabas.
memang tak hengat.
sudah kenyang mata pula minta didodoi.
hak perot sudah dipenuhi.
sekarang hak mata juga perlu dituruti.
semuanya unsur-unsur membesarkan pelampung aku.
sehari suntuk aku dipenuhi dengan aktiviti berfaedah.
pukul 8 tidur.
pukul 9 tidur.
pukul 10 tidur.
pukul 11 pon tidur.
pukul berapa tak tidur?
jawab sendiri la.
terbeliak je mata aku terus pegi timbang berat badan aku.












wat the force???
45kg??
makan makan makan tido tido tido.
turun 1/2kg.
lalalalala.

p/s: bikin aku runsing je.
any solution please?

4 comments:

Mohd Nor Quiyyum said...

kaler layout kau crah sgt la:P

*cimOt* said...

ko nih cam tau jer aku nak tukar layout..tp ko komen terAWAL plak..huhuhu

Sophie Al-yahya said...

ringannye...amek lah lemak saya ni sikit..susah btul nak turun..huhuhu..

cimOt said...

owraitttt..bpe manyak mao kasi nih??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...