Friday, May 20, 2011

EDWARD CULLEN PROPOSE AKU !

WHAT?? apasal? korang tak percaya plak? kalo orang berhati busuk memang macam tu. cemburu tak habis-habis atas segala kelebihan, kesenangan dan kebahagiaan orang lain. cuba lah bergembira atas kebahagiaan orang lain. itu adalah yang terbaik. berkurang satu titik hitam kat hati tu.









hahahaha. aku ni memang nak kena pelempang agaknya. chill ya! bukannya apa pon. cuma aku rasa Edward Cullen ni pontianak paling charming abad ni. i can't deny it!




p/s: korang suka tak tengok citer twilight?




12 comments:

Tauke Budu said...

lagi suka tengok vampire suck..best...klako memang sebiijik dia buat dengan twilight

adrinaqamarina said...

tak sukeeeeeeeeeeeeeeeeeee!


tak pernah tengok pon citer tu. hehehe

~dee~ said...

ni kes prasan lar ye? mentang2 la 13 may ari tu birthday mamat vampire nih...

Hans said...

kalau diorang make up aku jadi pontianak pun aku boleh jadi charming cam nih
hahahahaha

geeds said...

nahh...

jacob rules!
hehehe.

:p

*cimOt* said...

@Tauke Budu
itu version kelakor la plak..hahaha

*cimOt* said...

@adrinaqamarina
ko doktor memang la anti ngan vampire..hihihi

*cimOt* said...

@~dee~
hehe..jeles la tu..uwekkkkk

*cimOt* said...

@Hans
hahaha..so ko boley propose aku la en??hahaha

*cimOt* said...

@geeds
xboley geng..

Julie Suhana said...

tgk Edward Cullen tingat kat Cedric Diggory dlm Harry Potter 4..i like!!

*cimOt* said...

@Julie Suhana
ohooooooooooooo..hehhehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...