Wednesday, April 4, 2012

E1-MAS: intro


assalamualaikum dan salam sayang.

acewahhhhh. makin lemau laaa si cimot lately. serius aku baru je kebah dari demam. balik je dari Melaka terus demam dan sakit-sakit badan. orang cakap demam urat. apa boleh buat dah nasib badan. tapi aku rasa sebenanrnya ini adalah demam rindu kottttttt.??


introduction ni, cukupla sekadar tempek dua-tiga gambaq penyedap rasa. almaklum kekangan masa dan tenaga yang masih belum pulih sepenuhnya menghadkan kesungguhan. just nak habaq yang program ni lebih kurang ala-ala baktisiswa atau dalam bahasa omputihnya panggil community service. dalam pada masa yang sama tak dapat laaa kami pulang ke kampung sebab pada masa ini adalah midsem-break. walau bagaimanapun, masa masih dimanfaatkan sepenuhnya. program jugak memang super duper best yang sememangnya tidak mengecewakan. andai aku disuruh untuk evaluate memang aku bagi 10 bintang. hahahaha.
macam2 cara pon boleh
pakcik Mat merangkap my abah. ecececeh.


masing-masing dapat family angkat termasuk laaaa empunya diri. agak berdebor jugak sebab semuanya diatur oleh penduduk kampung sendiri. saspens tak saspens laaa jugak. nak jadikan cerita. aku ni mula-mula tu cool je. tapi apa pasal entah, bila nama demi nama disebut aku baru laaa rasa nak gelabah. dan boleh pulak bertambah laaa debornya aku ni bila pakcik tu cakap

"dan keluarga angkat yang terakhir......"

fuhhhhhhhh. usah cakap laaaaa macam mana nak luruh jantung aku menunggu dan rupa-rupanya aku family yang terakhir. hahahaha. papepon aku suka sangat sebab dapat ngan Najwa, Zax, Pikah, Zama dan Puteri.


kami laaa design robot kotak ni.

peace yawwwwww..

tak mampu lagi nak merepek. =(

p/s: tunggu saja laaaa kalo part by part ni..
hahaha.
berjanggut nak menulih.



4 comments:

aiEz said...

tapi aie sdia menanti...ceewahh,ehehe

oranglidi said...

la.. igtkan progrem2 innovation di kampung ke ape. haha. mcm progrem anak angkat je.

cimöt said...

@aiEz
aku tau tu..aie pasti setia menanti..hahaha

cimöt said...

@oranglidi
memang program anak angkat gitu..kan dah habaq dapat family angkat..hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...