Wednesday, May 22, 2013

Alhamdulillah dengan sekali lafaz sah bergelar sebagai seorang isteri


assalamualaikum dan salam sayang.

amek laaaa tempias pengantin sikit!

Jumaat lepas, selamat seorang member gua melangsungkan perkahwinan. Yuppp member gua! Member gua laaaaa! Alamak ade plak yang dah tersalah faham ni. Maafn gua dah buat kalian ter-eksaited terlebih kannnn. Siapa yang takmo kawen kawan-kawan. Gua ni siap bercita-cita kalo boleh nak kawen before gua graduasi kalu boleh. Tapi apakan daya gua calon pon takde. Takpe laaa belom sampai lagi jodoh gua. Eh, apa pasal plak cerita pasal gua. Yang kawen ni member gua. Nama dia Wardah. I am really happy for you dear my friend! Serious! Tahniah laa beb! Ko laaa member pertama kitorang yang pecah rekod kawen dulu! perghhhhhhh. Harapnya, lepas ni ade ramai lagi yang bakal menyusul ikut jejak langkah ko. Gua bukan ape laaaa. Antara member kita ramai je yang sudah berpunya pasangan masing-masing. Tapi masih belum ade nampaknya yang hendak mendirikan masjid dalam tempoh terdekat ni. Tampak lebih selesa begitu. Tapi gua kurang seronok sebenarnya sebab tak manis macam apa yang Wardah buat ni. Belom sampai lagi laaaa kottt. Apa pon, gua doa kalian semua bahagia. Doakan gua jugak ye! Semoga gua jumpa jodoh yang baik-baik, comel-comel dan yang penting itam manis. ecehhhhh nak demand plak. HAHAHAHA.

flower girl. puihhhhh

CONGRATULATIONS JAMILAH WARDAH & AZIZ RASHID

Semoga bahagia sampai syurga ya beb!






p/s: seronoknya dah ade punching bag!
hahaha.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...