Monday, April 1, 2013

siri STOKIN and babies #16: kak ciku, abang ciki dan adik kenit


assalamualaikum dan salam sayang.


lama giler tak bergomol-gomol ngan kucen tersayang gua ni! amboiiii. dah besaq noooooo.

tak padan kecik adik kenit tu. nak melawan je kerja dia!

budak tu nakal sungguh!

how sweet kak ciku n adik kenit.??

tido berbantalkan lengan sendiri je laaa. awek plak dah lari. melepassss.

tetibe kak ciku datang period nak marah-marah.

abang ciki menguap tak hengat.

abang ciki saje nak buat ai tergoda u!

adik kenit tak puas hati sebab kak ciku tido takmo layan dia main.



identiti stokin terpaksa dirahsiakan kerana anak masih menyusu. ecehhhhhh.
happy family sungguh ko Stokin.






p/s: puas hati dapat menembak bersama kucing gua.








2 comments:

Telor Power said...

Pic kucing menguap tu saya suka. Bukan senang nak dpt shoot mcm tu

Remy hazza said...

terbaik lah bila pic menguap tu.......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...