Tuesday, November 20, 2012

hampir saja merajuk


assalamualaikum dan salam sayang.

gambar separa kaitan.

mengeluh lagi. tak pernah rasa cukup. ade saje yang tak kena. normal laaa aku ni manusia. tu laaaa. hampir saja aku nak merajuk dengan blog sendiri. tetibe saja nak meragam plak kan. tak boleh nak komen laaa. entah ape-ape lagi setting yang membuat aku serabut. aku sendiri pon tak tahu macam mana nak solve sebab aku ni bukan la programmer. setakat coding bodoh-bodoh aku tau laaa. tapi ni coding maha giler.

terus sabar dan sabar. TING! dan tetibe aku teringat kat sorang ni, terus aku mintak tolong kat dia; Ayeem. alhamdulillah semua masalah dah selesai. baru laaa rasa berkobar-kobar nak menulis semula. banyak nak cerita. banyak nak kabor. banyak yang nak diluahkan. haishhhhh. rindu laaaa ngan blog tercomot aku ni.





p/s: ke mari kau ke mari wahai mood blogging.




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...