Saturday, August 25, 2012

nyah kau teman lelaki, sebab aku ada family


assalamualaikum dan salam sayang.



ku susuri jalan ini,
jalan penuh liku berduri,
sakit hati usah bicara lagi,
rawat sendiri boleh teruskan kembali.

lalu terus ku susuri jalan ini lagi,
tanpa aku pernah peduli,
tanpa aku rasa serik lagi,
aku setia dan percaya pada diri.

namun manusia ada limitasi,
tak mampu atasi,
minta permisi undur diri,
kelak sebelum lebih terluka lagi.




aku tak faham situasi aku sekarang ni.
sepanjang aku kenal kau laaaa kan......
gaduh elok balik. pastu gaduh lagi elok balik.
sepanjang kita gaduh tu aku tak pernah buang ko. tapi ko yang selalu buang aku.
ko buang no fon aku. selalu.
tapi aku tak pernah sekali pon.
dan last sekali kau kata aku yang buang kau.
kau kata aku tak pernah wujud dalam hidup kau.
kau kata anggap lah kau sudah di liang lahad.
dan macam-macam lagi yang kau kata.
pekejadahnya weyhhh?
ahhhh sungguh kau gila!
sekarang ni sungguh aku benci gila kat kau!
dan untuk pengetahuan kau,
mak dan abah aku pon tak suka kau! sebab kau terlalu cemburu buta.
bodoh!




p/s: sori entry emo jer laaa ni.



2 comments:

syafiqakarim said...

bodoh!

kehkeh

da single?jom kapel.hiks

Iffah Afeefah said...

benci jd bodoh/

dr dlu lg patut buang BODOH itu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...