Tuesday, January 25, 2011

I'M A CAT LOVER







pantang tengok kucing comel di mana saja saya berada. dan secara tidak langsung kucing pon pantang tengok aku. sebab ape? hahaha. hanya kucing tu yang tahu kenapa.

sebenarnya aku nak habaq mai my cat si STOKIN sudah beranak. yeayyyyy. 3 new kittens~~kali ni sikit plak ko hasilkan anak ea. slalunye 4-5-6 satu trip. hmmmmm. takpela. rezeki kau kan. tak sabar esok nak balik kampung boleh jumpeeeee. arghhhh. tak sabar nak balik rumah dan cuti seminggu. tak sabar nak ganti tidur. tak sabar nak menikmati tilam dan bantal yang berbukit-bukau tu. oh tak sabar oh. hohohohoho. merry holiday. erkk.


p/s: kucing haiwan kesayangan Rasulullah s.a.w.


6 comments:

naz said...

im cat hater hahaa please accept ths

Ery Farieha said...

im a cats lover too ;)

Wan Gerrard said...

suka kucing gak ^_^

Jom: Kalau Gerrard jadi Boss

*cimOt* said...

@naz
huhuhu..tak boleh geng laaa cani..

*cimOt* said...

@Ery Farieha
yeahhh..

*cimOt* said...

@Wan Gerrard
suka kamoo jugak..kah kah..sebab suka kucing..tetttt

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...