Sunday, August 29, 2010

NICE TO KNOW YOU


kenal tak sape mamat nih?cube teka ni bf aku yg ke berapa?huh!!perasan tol!inilah MAHER ZAIN DA NASYEED SINGER.aku tak pernah taw pon wujud penyanyi name Maher Zain.tapi aku kenal lagu dye dolu.time tu aku kena invite join group nasyid dan lagu dorang dah pilih.tak sangka lagu tu incik Maher yang aku hantam saja nyanyi time tuh.pastu,aku dah buat lagu incik Maher nih cam lagu wajib karaoke sebab best jer nak melalak.lagu pertama yang membuat hati aku jatuh tersungkur dari tangga carta #10 teros ke tangga #1 ialah insyallah.then, always be there.memang best sampai membuat aku mabuk saat ini.bukan mabuk estrogen okeyh!!tak henti2 aku dok putar belit naseb baek tak sembelit jer sumer lagu2 dye.lagu dye asyik terngiang-ngiang jer kat ujung telinga aku.but, the latest paling aku suke yang tajuk the chosen one.try laaa.jiwa terasa damai permai.jiwa kacau dari cincau teros jadi soya.percayalah.



p/s: Maher Zain berjaya mengalahkan abang Faizal Tahir??
NO NO NO
Maher Zain is Maher Zain.
Faizal Tahir is Faizal Tahir.
fullstop.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...