Sunday, August 29, 2010

HMMMMMMMMM..

konpius ngan diri sendiri.aku pon tataw ape perasaan aku yang sebenarnya.nak kate sedey.aku rase ye kot dan adela beberapa perkara yang membuat aku sedey semenjak 2 menjak nih.sampai aku terpikir hina sangatkah aku?trok sangatkah aku?orang yg judge aku camtu.aku tak boleh nak kawal orang lain en3!!!so, ups to u olz.






tapi aku ade jugak rase gumbira.ya!!aku pon ada hak tuk menikmati apa rasa gumbira ok!GEMBIRA bukan hak milik sesiapapon yang perlu diminta izinnya.so, i can sokeyh!
nape aku gumbira?
mesti la aku hepi sebab ade orang wat aku hepi.x saketkan hati.membuat aku tersenyum sepanjang hari.sampai lenguh pipi.tanpa sedar aku boleh gigit jari di siang hari.ahaaaa.kantoi x pose hari ni.perghhhhh.memang dahsyat ar penangan orang tu.thanx so much to those who i only know.saya sayang kamu lebih okeyh.




p/s: saye nak terberak la plak.
sori terbantut plak feeling memfeeling.
ngeeeeeeeeee

6 comments:

MamaErra said...

lokasi kat 2nd gambor tu cam kenal jek? kui kui kui...

*cimOt* said...

ouuuu..time tuh saye ader lawatan ke anak2 syarikat saye..dat's is one of them..LOL..kuang kuang..

xuk said...

relax2 jangan kompius :D

*cimOt* said...

ye!!stay cool stay cute..^_^

green said...

'berak' aku dah register bawah akta harta intelek.
so, pandai guna, pandai la bayar beb. cakap banyak xmau.

*cimOt* said...

green:huh?ngat ko sorang jer yg bley berak?mne aq nk campak sisa2 toksik nih..dok kasi peram la ea..yewwww

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...