Sunday, August 29, 2010

APAKAH AKU MASIH..


andaikan diriku bisa
seperti yang lain
yang kau sayang
yang kau rindukan
yang kau cintai
aku lemah tanpaMu aku lelah
aku sungguh tak berdaya
tolongku tolongku
Ya Allah
setiap air mata mengalir
Allah, aku lemah dan tak bererti
setiap derai tangis membasahi
Allah jangan tinggalkan aku lagi
aku sayang Allah
aku rindu Allah
aku cinta Allah


p/s: setelah rasa cam nak mati diuji dengan pelbagai dugaan
barulah nak ingat Tuhan
biasalah tu kerna tiada manusia yang sempurna







2 comments:

Anonymous said...

berikanlah seluruh jiwa mu pada allah,,,kau pstikn tenang senantiasa,,,insyaallah~~ jgn lpe brdoa,,,krana itu adlh snjata org mukmin,,,karna doa itu kerja makhluk,,,yg mengabulkan hanyalah kerja DIA,,,ingt 2,,,(mngingtkn diri ini jua)

cimöt said...

terima kaseh wahai insan budiman,,kerna mengingatkan diri ini yg sering dlm kealpaan,,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...