Wednesday, August 7, 2013

RAYA

Assalamualaikum dan salam sayang.

Official projek kad raya gua tahun ni.
Menjelangnya Syawal menandakan Ramadhan bakal mengundur pergi.Semoga jumpa lagi. Taqabbal Allahu Minna Wa Minkum

Rindu gua tak??? Soalan spesis ape ni? Eh, nevermind beb. Ni kire spesis 'boleh je kalau taknak jawab'. I'm fine. Sekian lama gua menyepi. Tu pasal gua tanya rindu gua ke tak. pastu, sedikit sebanyak rasa terkedek-kedek jugak gua nak menekan kekunci keyboard ni. Apepon semoga kalian sentiasa di bawah rahmat-Nya. Okeh gua takde masa nak merapu banyak. Banyak kije yang perlu disetelkan ni. Almaklum raya oiiiiii. Cliche,


SALAM AIDILFITRI
MAAF ZAHIR BATIN

kepada semua yang mengenali diri ini tak kira di dalam dan luar Malaysia.
(dah gaye salam perantauan. hihihihi)












p/s: eh, sape pembaca bertuah yang dapat kad raya daripada gua tu jangan lupe share yep.









p/s: belom buleh tulih "daripada cimot dan suami".
ekekekeke.




3 comments:

Wak Gelas™ said...

Selamat Hariraya Aidilfitri Maaf zahir bathin dari wak .. Hati2 djlnraya yeee (peringatan tuk diri sendiri wak jugakks).. ;-p

psst cik cimot, ada FB add je wak kata nk tanye psl lens ;-p

EZAN IDMA said...

woi habis raya belum woii

Faarihin said...

terlepas nak dapat kad raya dari cimot.. sob..sob..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...